Potrzebne będą ci:

  • 200 g Czanieckiego Makaronu z błonnikiem owsianym świderek
  • pierś z kurczaka
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1/2 żółtej papryki
  • 300 g pomidorków koktajlowych
  • olej kokosowy do smażenia
  • sól, pieprz cayenne, bazylia

Wicemistrz Europy w kulturystyce Jacek Ratusznik na zawodach Olympia Amateur w hiszpańskiej Marabelli pokazał świetną formę. Po złotym medalu zdobytym ostatnio w Diamond Cup na Słowacji, głodny kolejnych sukcesów Jacek sięgnął po tytuł Mr. Olympia oraz złoto w kategorii Open! Na cześć ambasadora „Czanieckich z pasją” przygotowaliśmy przepis z cyklu „Bądź fit!”.  Tym razem wysokobłonnikowy Czaniecki stanie w szranki z kurczakiem z kokosową nutą. 

Dbacie o zdrowie i wysportowaną sylwetkę? Koniecznie włączcie do swojej diety nierafinowany olej kokosowy (extra virgin), który uchodzi za najzdrowszy tłuszcz na świecie. Kuchnia azjatycka zna jego zdrowotne właściwości od tysięcy lat, Polacy właśnie się o nich przekonują. Olej kokosowy pobudza metabolizm, a do tego zawiera nasycone kwasy tłuszczowe, które mają działanie antywirusowe i bakteriobójcze oraz nie podnoszą poziomu cholesterolu we krwi. Dzięki wysokiej temperaturze dymienia jest doskonały do smażenia i nadaje potrawom delikatnie kokosowy aromat, nie zmieniając przy tym ich smaku. Dodajcie do tego Czaniecki Makaron z błonnikiem owsianym, a będzie smacznie, zdrowo i sycąco. Do dzieła!

Czaniecki Makaron gotujemy al dente zgodnie z opisem na opakowaniu. Pierś kurczaka kroimy w plastry, przyprawiamy solą i pieprzem cayenne, a następnie obsmażamy na oleju kokosowym. Pomidorki koktajlowe dokładnie myjemy i nacinamy na krzyż z góry i z dołu, a paprykę kroimy na podłużne paski. Warzywa dorzucamy do mięsa, całość doprawiamy solą oraz bazylią i podsmażamy jeszcze ok. 15 min. Na koniec na patelnię dodajemy ugotowany makaron i dokładnie mieszamy. Smacznego!

z kokosową nutą duże

Menu: